חתונה הפוכה ? מה היא ולמי היא מיועדת?

חתונה יכולה להיות מייגעת

חתונה יכולה להיות מאוד מרגשת עבור המשפחה והחברים הקרובים אך עם כל הכבוד אליהם, לרוב האנשים היא יכולה להיות מאוד מייגעת. אנשים רבים מוזמנים לחתונות ולמעשה הם לא מכירים את בני הזוג שמתחתנים אלא את אבא של אחד מהם או את האח או את אחד מבני הזוג אך בדרך עקיפה ולמעשה הם כבר לא בקשר. אנשים כאלו מגיעים כדי לעשות כבוד ורק רוצים לאכול את המנה שלהם, להגיד מזל טוב וללכת. יש גם אנשים שלא מגיעים לחופה כדי לשמור לעצמם מקום בשולחנות כדי לאכול כמה שיותר מוקדם. מצבים כאלו לא אהובים על ידי זוגות רבים מה שהוביל אותם לבצע חתונה הפוכה.

חתונה הפוכה בקליספרה

מה היא חתונה הפוכה ולמי היא מיועדת? 

  • חתונה הפוכה מיועדת לאנשים שבראש ובראשונה רוצים חופה יותר אינטימית. יש חופות מאוד גדולות שלא מרגישות אמינות כיוון שבמקום להסתכל במבטים של אנשים רבים במהלך החופה ולראות פרצופים אהובים ומוכרים מהחוג החברתי המצומצם, אפשר לראות רק פרצופים שאנו בכלל לא מכירים או שהם לא כל כך קרובים אלינו. בחתונה הפוכה ניתן לבצע את ה חופה בשעה מאוחרת וכך כל האנשים שרוצים להגיע כדי להראות כבוד ולאכול, יראו כבוד ויאכלו, ורק מי שבאמת חשוב לו יישאר לחופה שתהיה מצומצמת אך לפי ההלכה היהודית.
  • חתונה הפוכה יכולה להיות טובה גם כדי להתחשב באדם הממוצע שמגיע לחתונה. האדם הממוצע עובד שעות רבות ביום ומגיע לחתונה בשעה שש וחצי בערב ובמקרה הגרוע יותר מגיע בשמונה. אדם כזה מגיע ורואה את החופה אך הוא צריך לחכות עד שעה תשע וחצי או עשר כדי לאכול את המנה העיקרית שלשמה הביא צ'ק שמן. חתונה הפוכה עושה עמו חסד ונותנת לו ליהנות מהאוכל שלו והשיחות הקטנות בחתונה ואחרי זה הוא רשאי ללכת לביתו בלי לאכול בשעה מאוחרת.

אף אחד לא עייף ברחבת הריקודים

בחתונות רגילות אנשים רבים מתעייפים עד שמגיעים לשלב של הריקודים. הריקודים יכולים להיות השלב הכי מהנה בחתונה וכדי למנוע מהם לקרות בשעת לילה מאוחרת וכדי שהרחבה תהיה מלאה, חתונה הפוכה מקיימת את הריקודים אחרי האוכל ורק אחריהם תהיה החופה, שלאחריה אפשר להמשיך לרקוד.

המאמר באדיבות קליספרה – אולם אירועים בראשון לציון

כתיבת תגובה